Ραγδαία μείωση, σε ποσοστό που ξεπερνά το 80%, σημείωσαν τα τροχαία ατυχήματα την τελευταία δεκαετία στη Βόρεια Ελλάδα και την Ήπειρο, γεγονός που αποδίδεται, κατά κύριο λόγο, στην ολοκλήρωση της κατασκευής του υπερσύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και στους κάθετους άξονές του.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε απόψε στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια ημερίδας, ο πρόεδρος της εταιρίας “Εγνατία Οδός ΑΕ”, Πάρις Σαββαϊδης, το έτος 2000, προτού ακόμα κατασκευαστεί ο οδικός άξονας της Εγνατίας κατά μήκος της οδικής διαδρομής Ηγουμενίτσα – Κήποι Έβρου, σημειώθηκαν 100 θανατηφόρα ατυχήματα, ενώ πέρυσι μόλις 17.
“Η μεγάλη αυτή μείωση σίγουρα οφείλεται στον περιορισμό των μετακινήσεων, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι η Εγνατία Οδός συμπεριλαμβάνεται στους πλέον ασφαλείς αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης”, είπε ο κ. Σαββαϊδης , μιλώντας στην ημερίδα, με θέμα: “Οδική Ασφάλεια: Πρόληψη και Διαχείριση Ατυχημάτων», που διοργάνωσε η «Εγνατία Οδός ΑΕ», σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε απόψε στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια ημερίδας, ο πρόεδρος της εταιρίας “Εγνατία Οδός ΑΕ”, Πάρις Σαββαϊδης, το έτος 2000, προτού ακόμα κατασκευαστεί ο οδικός άξονας της Εγνατίας κατά μήκος της οδικής διαδρομής Ηγουμενίτσα – Κήποι Έβρου, σημειώθηκαν 100 θανατηφόρα ατυχήματα, ενώ πέρυσι μόλις 17.
“Η μεγάλη αυτή μείωση σίγουρα οφείλεται στον περιορισμό των μετακινήσεων, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι η Εγνατία Οδός συμπεριλαμβάνεται στους πλέον ασφαλείς αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης”, είπε ο κ. Σαββαϊδης , μιλώντας στην ημερίδα, με θέμα: “Οδική Ασφάλεια: Πρόληψη και Διαχείριση Ατυχημάτων», που διοργάνωσε η «Εγνατία Οδός ΑΕ», σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό Θεσσαλονίκης.
Χαρακτηριστικό της επικινδυνότητας του παλιού οδικού δικτύου
είναι και το γεγονός ότι πριν από την κατασκευή της Εγνατίας, στο τμήμα του
επαρχιακού δρόμου Καβάλα – Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης, έχαναν κάθε χρόνο τη ζωή
τους κατά μέσο όρο 18 άνθρωποι και δεκάδες τραυματίζονταν, ενώ σήμερα τα
τροχαία ατυχήματα, στο κομμάτι αυτό της διαδρομής αποτελούν πολύ σπάνιο
φαινόμενο.