Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Όχι γιατί…

Γράφει ο Δημήτρης Μιλάνος

Όχι γιατί…

δεν αντέχω άλλο την πεινά

δεν αντέχω να ψάχνω πάλι στα σκουπίδια για φαγητό
δεν αντέχω άλλο τον πόνο γιατί δε μπορώ να αγοράσω τα φάρμακα μου

δεν αντέχω να με παίρνουν από τις τράπεζες και να με απειλούν για το σπίτι μας
δεν αντέχω να μείνω στο δρόμο

δεν αντέχω τον φόβο

δεν αντέχω να στέλνω τα παιδιά μου νηστικά στο σχολείο

δεν αντέχω να τρέμω μην αρρωστήσουν τα παιδιά μου και δε μπορώ να τα πάω στο γιατρό

δεν αντέχω να βλέπω τα παιδιά μου να κρυώνουν τον χειμώνα γιατί δε μπορώ να βάλω θέρμανση

δεν αντέχω να κοιτάξω το παιδί μου στα μάτια,για να του πω ότι δε μπορώ να το σπουδάσω

δεν αντέχω να βλέπω τα παιδιά μου να φεύγουν έξω για ένα μεροκάματο

δεν αντέχω να τα βλέπω να συντηρούνται από την σύνταξη μου

δεν αντέχω να στερώ το μέλλον από τα παιδιά μου

δεν αντέχω να με κυνηγάν τα χρέη

δεν αντέχω να πληρώσω πάλι εγώ τους φόρους που οι πλούσιοι αποφεύγουν

δεν αντέχω η τράπεζα να μην μου δίνει ρευστότητα και πίστωση ενώ η δουλειά αντέχει ακόμα

δεν αντέχω να βλέπω το κόσμο να περνάει από το μαγαζί και να σκέφτεται αν θα μπορέσει να πάρει λίγο κρέας, λίγο τυρί ή λίγο ψωμί

δεν αντέχω άλλο τα παιδιά που μου δουλεύουν να τους δίνω έναντι

δεν αντέχω άλλο να μιλούν για τους επενδυτές όταν τα μικρά μαγαζάκια κλείνουν το ένα μετά το άλλο

δεν αντέχω να κλείσω το μαγαζί με το οποίο μεγαλώνω τα παιδιά μου

δεν αντέχω να με ζουν οι γονείς μου στα 30 μου χρονιά

δεν αντέχω να μην μπορώ να δουλέψω στο επάγγελμα που σπούδασα

δεν αντέχω να δουλεύω για 200 ευρώ εξάωρα 6 μέρες τη βδομάδα

δεν αντέχω να τρώω σφαλιάρες, για να μην χάσω τα ψίχουλα από την δουλειά μου

δεν αντέχω να σκέφτομαι αν έχω λεφτά για να πάρω ένα λουλούδι στην κοπέλα μου

δεν αντέχω να μην μπορώ να ζω με τον έρωτα μου γιατί δεν μας φτάνουν

δεν αντέχω να φοβάμαι μην μείνω έγκυος γιατί δε θα μπορούμε να μεγαλώσουμε το παιδί μας

δεν αντέχω να βλέπω τα πρόσωπα των δικών μου που αφήνω πίσω όταν φεύγω στα ξένα

δεν αντέχω να μην έχω ελπίδα στο τόπο μου

δεν αντέχω όταν ανοίγω την τηλεόραση να μου λένε ΟΤΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ

δεν αντέχω ΝΑ ΣΚΥΒΩ ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

δεν αντέχω ΝΑ ΜΗΝ ΝΙΩΘΩ ΤΙΠΟΤΑ

δεν αντέχω ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΑΩ

δεν αντέχω ΝΑ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΩ

δεν αντέχω ΝΑ ΜΗΝ ΖΩ

δεν αντέχω ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ

δεν αντέχω ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΝΟ

δεν αντέχω ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗΝ ΑΣΦΥΞΙΑ

ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ...

ΘΕΛΩ ΑΝΑΣΑ

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ

ΘΕΛΩ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Δημοσιεύθηκε στο brigada.gr