Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Μη ξεχάσετε να νιώσετε κ σήμερα "Greek Police proud"

Aυτή τη στιγμή δίνει κατάθεση η αξιωματικός υπηρεσίας που χτες ΔΕ τήρησε το πρωτόκολλο κ δολοφονήθηκε μια κοπέλα απέξω ακριβώς μπροστά στα μάτια τους.
Η απάντηση της ήταν δεν έχω περιπολικό,βγείτε έξω κ καλέστε το 100.

Πήγε στο τμήμα κ την παρέπεμψαν στο 100;;;
Τι σκατά λοιπόν Υπουργειο Δημοσιας Ταξης και Προστασιας του Πολιτη τα κρατάτε τα τμήματα ανοιχτά;Είναι σαν να πάει κπς με έμφραγμα στα επείγοντα κ να του πουν πάρτε το ΕΚΑΒ πρώτα κ βλέπουμε.
Μια γυναίκα αστυνομικός ενώπιον γυναίκας φοβισμένης κ δεν αφουγκράζεται τη θέση της;
Αυτά της έμαθαν στη σχολή;
Της είπε κπς ότι ο αστυνομικός είναι λειτούργημα κ όχι διορισμός σε ένα γραφείο,να βγάζει φωτοτυπίες κ να παίζει πασιετζες;
Έχει καταλάβει πως αστυνομικός δεν είναι αυτός που χτυπάει έναν φοιτητή,ούτε αυτός που κυνηγάει τον Ρουβίκωνα,ούτε αυτός που οδηγεί έναν παιδοβιαστή στη φυλακή αλλά αυτός που θα κάνει τα πάντα για να προστατεύσει τον πολίτη που κινδυνεύει;
Η ΈΔΕ που διενεργείται είναι εμπαιγμός.
Η οικογένεια της δολοφονηθείσας ενημερώθηκε από τα σοσιαλ,όχι από την αστυνομία!
Τον δράστη όμως τον συνόδευσαν στο Γεννηματάς
Μη χάσουμε τέτοιον ανθό.
Μια κοπέλα 28χρονων μαχαιρώνεται στην καρδιά έξω από αστυνομικό τμήμα,δεν ήταν περαστική,δεν κοντοστάθηκε,δεν έτυχε.
Μόλις είχε βγει μόνη της, αστήρικτη κ γενναία κάνοντας το σωστό με τη συνείδηση της.
Φοβάμαι για τη ζωή μου,Με παρακολουθεί,θα με σκοτώσει,Αυτός είναι,Κάντε κάτι
Δεν έκαναν τίποτα.
Τη σκότωσε η πατριαρχία με το "δε βαριέσαι,εγώ θα την σώσω;" της Ελληνική Αστυνομία .
Δεν είναι η πρώτη φορά,δε θαναι η τελευταία.
Τα σωματεία των αστυνομικών συνδικαλιζονται για τα δικαιώματα τους όχι για την ανεπάρκεια κ αυτοβελτίωση τους.
Κοπτονται για τους μισθούς τους.
Όταν τους αποκαλούμε μπάτσους δε σοκάρονται,δεν προβληματίζονται.
Όταν διεκδικούμε να αλλάξει το νομικό πλαίσιο δεν είναι μαζί μας.
Όταν φωνάζουμε στον δρόμο για αυστηρόποίηση των ποινών δεν είναι μαζί μας.
Η συγκεκριμένη αστυνομικός είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ.
Οφείλει το Σώμα ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΑΞΕΙ αφού η ίδια κλαψουρίζει κ κρύβεται στην ασυλία της στολής της.
...Έχω πάει κ εγώ στο ΑΤ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Δεν ήθελαν ούτε να καταγραφεί το όνομα του Λεβέντη,μην πληγεί το όνομα της γνωστής οικογενείας.Απαίτησα να το υπογράψω για να είμαι σίγουρη.Μα σας ακούμε..δεν ήρθα για να με ακούσετε,δε θέλω ψυχολόγο, ζητάω να με προστατεύσετε.
Μου απάντησαν με ανετίλα, ηρέμησε,μιλούσε το ποτό,είναι καλό παιδί.
Γυρισα στο χωριό μόνη μου.
Μέχρι να ανοίξω την πόρτα είχα πεθάνει 1000 φορές,περπατούσε ένας γάτης κ έγω ενιωθα τα βήματα του.Την επόμενη μέρα ήρθαν στο σπίτι μου δυο αστυνομικοί με περιπολικό γτ έλενξαν το ποινικό του μητρώο κ μου είπαν κινδυνεύεις,εγώ δεν ήξερα,ομερτά στην επαρχία.
Δε μπορούμε να είμαστε συνέχεια εδώ,πάρε τα μέτρα σου.
Έτσι έφυγα στο εξωτερικό μέσα σε ένα μήνα.
Σε αυτόν τον μήνα μέτρησα τη δύναμή μου
Αλλά ας μη γελιόμαστε απο τύχη είμαι ζωντανή.

Αυτά για να μην έχετε κενά κ να μην πιπιλίζετε εύπεπτες καραμέλες.
#Το_κράτος_περιφρονεί_τη_γυναίκα,
#το_κράτος_οπλίζει_το_χέρι_του_θύτη.
Θυμάμαι την Γεωργία στη Σαλαμίνα (panik button)
Όλες τις θυμάμαι...
Θα το ξαναπώ μήπως με ακούει κπ.
Πήγαινε στον εισαγγελέα,όχι στο τμήμα.
Μην πας στο πατρικό σου,θα σε βρει,ούτε στη φίλη σου κ εκει θα σε βρει.
Φύγε μακριά κ χωρίς προειδοποίηση,φύγε με το νυχτικό.
Σε μια κανονική χώρα σήμερα ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ,ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Κ ΣΚΟΠΟΣ θα πήγαιναν σπίτι τους.
Το τηλεφωνικό κέντρο άκουσε λάιβ τη δολοφονία της.
Τί θα πει εντοπίστηκε σε περιοχή;
Στο φυλάκιο είναι το αίμα της.
Πήραμε περιπολικά να φυλάνε τους καναλάρχες, τους Πορτοσάλτες,τους βουλευτές κ τους Φουρθιωτηδες.
Μη ξεχάσετε να νιώσετε κ σήμερα Greek Police proud.

ΟΡΓΗ

Απο Fotini Kalpaki (φβ)