Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

«Βεργίνα»: Κέρδισε τη Βόρεια Ελλάδα και συνεχίζει να αναπτύσσεται

Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΔΙΝΟΥΝ ΩΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ


Η επέκταση του δικτύου διανομής και η αυξημένη ζήτηση δίνουν ώθηση στις πωλήσεις της Θρακιώτικης «Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης» (Βεργίνα), η οποία συνεχίζει να αυξάνει τις πωλήσεις και τα κέρδη της παρά την γενικότερη κάμψη της κατανάλωσης. 
Σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία οι πωλήσεις και τα κέρδη αυξάνονται με ρυθμούς της τάξης του 2%-3% σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές, οι επιδόσεις των οποίων βρίσκονται σε πτωτική πορεία.
Η άνοδος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αυξημένη ζήτηση για την μπίρα Βεργίνα από περιοχές της Βορείου Ελλάδος, όπου η εταιρεία πλεονεκτεί λόγω εντοπιότητας αλλά και στην ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων σε καταστήματα της Αττικής που προηγουμένως δεν είχε παρουσία.
Σημαντικό ρόλο όμως έπαιξε και η ενίσχυση του μεριδίου στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κανάλι στο οποίο μετατοπίζεται σταδιακά η κατανάλωση. Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, εκτιμάται πως οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 16 εκατ. ευρώ που έφθασαν πέρυσι και η κερδοφορία (προ φόρων) θα υπερβεί το 1 εκατ. ευρώ ενώ το μερίδιο της θα ανέλθει πάνω από το 6% που είναι σήμερα σε πανελλαδικό επίπεδο.

Τιμές

Η εταιρεία, θα επιμείνει στην επιθετική πολιτική τιμών με στόχο να παραμείνει φθηνότερη έως και 30% από τους ανταγωνιστές της. Παράλληλα, θα συνεχίσει το σχέδιο επέκτασης του δικτύου πωλήσεων σε όλη την γεωγραφική επικράτεια της χώρας, προσέχοντας ωστόσο τις επισφάλειες. Η χρηστή διαχείριση που εφάρμοσε τα προηγούμενα χρόνια, πριν ακόμη η οικονομική κρίση περάσει για τα καλά τη χώρα, ο έλεγχος του κόστους παραγωγής και οι σταθερές τιμές που αγοράζει τις πρώτες ύλες από τους ντόπιους παραγωγούς μέσα από την συμβολαιακή καλλιέργεια δίνουν τη δυνατότητα στην εταιρεία να κινηθεί με μεγαλύτερη ευκολία και ευελιξία εν μέσω ύφεσης.

Εμπόδια

Πηγές από την εταιρεία επισημαίνουν πως η επέκταση δεν είναι εύκολη υπόθεση αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν εμπόδια στην πρόσβαση στα τελικά σημεία και στη λειτουργία του ελεύθερου ανταγωνισμού. Ωστόσο, δηλώνουν βέβαιες πως η έρευνα που έχει αρχίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην αγορά της μπίρας να καταλήξει σύντομα και να αποδοθεί δικαιοσύνη, η οποία όπως λένε σήμερα δεν υπάρχει.

Ινφο
Η εταιρία εδρεύει στην βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής. Στόχος της  εταιρίας είναι η παραγωγή, εμφιάλωση  και εμπορία μπύρας ανώτερης  ποιότητας. Η "Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε."  θεωρείται µια από τις πιο ανερχόµενες και  υποσχόµενες εταιρίες στην Ελλάδα. Η πετυχηµένη αναπτυξιακή δυναµική  της εταιρίας οφείλεται στο  συνδυασµό του έµπειρου προσωπικού  της µε την συνεχή ανανέωση και αναβάθµιση του εξοπλισµού της.Κατά το έτος 1999, η εταιρία άρχισε  επιτυχώς την εξαγωγή προϊόντων της στις Η.Π.Α.