Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Το φορτισμένο αντίο του βουρκωμένου Δεληκώστα

Ήταν ένα ιδιαίτερο, δύσκολο και πολύ φορτισμένο παιχνίδι αυτό της Ορεστιάδας με τον Παναθηναϊκό. Φορτισμένο συναισθηματικά και με “ένταση”. Η `”κάθαρση” ήρθε με τη νίκη και τα στόματα των “τραγωδών” (προπονητή και παικτών της Ορεστιάδας) άνοιξαν με το τέλος του αγώνα.
Αυτή η νίκη δεν είχε χαμόγελα. Είχε δάκρυα λύτρωσης, είχε αλήθειες, είχε πίκρες. Άλλοι ήθελαν να μιλήσουν κι άλλοι δεν ήθελαν να πουν τίποτα. Το κεφάλι ανάμεσα στα χέρια και σκυμμένο.
“Παιχνίδι καριέρας”, χαρακτήρισε το παιχνίδι με το “τριφύλλι” ο Κώστας Δεληκώστας, που όπως είπε είχε “παραιτηθεί” την περασμένη Πέμπτη και άφησε ένα “παράθυρο” για να παραμείνει.
Με βουρκωμένα μάτια και βραχνιασμένη φωνή είπε: “Ακούσαμε πολλά όλο αυτό τον καιρό. Η αδιαφορία της διοίκησης μας έχει εξοργίσει. Το θέμα δεν είναι τόσο το οικονομικό, αλλά η έλλειψη ειλικρίνειας. Αν υπάρξει ειλικρίνεια και διαφάνεια εγώ θα είμαι εδώ, αφήνω το παράθυρο. Μου είπαν πάρε το χωράφι και όργωσέ το και στο τέλος μου έμεινε μόνο το χωράφι. Το κακό είναι ότι στη δουλειά μου είμαι επαγγελματίας και τα αφεντικά μου είναι ερασιτέχνες. Αξίζει να μείνω για τον κόσμο, αλλά ο κόσμος δεν γνωρίζει. Έχουν βγει πολλά που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Το τωρινό μπάτζετ είναι 21.000 ευρώ κάτω από το αρχικό».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο αρχηγός της Ορεστιάδας, Πασχάλης Ποτολίδης που αφιέρωσε τη νίκη “αποκλειστικά στον κόσμο της ομάδας και τον προπονητή που φεύγει άδικα από την ομάδα” ενώ έκανε λόγο για εμπαιγμό απέναντι στους παίκτες. Συγκεκριμένα είπε: «Ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες γιατί είχαμε πολύ δύσκολη εβδομάδα. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε και θέλω να αφιερώσω τη νίκη αποκλειστικά στον κόσμο και στον προπονητή που φεύγει άδικα από την ομάδα. Το μείζον πρόβλημα είναι ο εμπαιγμός απέναντί μας. Δεν μας έχει δοθεί μια σαφής απάντηση. Ελπίζω να μείνει ο Δεληκώστας. Με τη σημερινή νίκη κάναμε ένα βήμα για την παραμονή. Υπάρχον καλοί παίκτες και καλός προπονητής δεν πιστεύω ό,τι η ομάδα θα κινδυνεύει».

e-vertigo.gr