Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

¨ Πρόσωπα της ψυχής-συναισθήματα¨... Έκθεση με έργα της Μαριάννας Παυλίδου, στο καφέ μπιστρό Elemento 41

Το πρώτο μέρος της εικαστικής έρευνας με τον τίτλο «Κάθε μέρα η Αυτοπροσωπογραφία μου», παρουσιάζει η ζωγράφος Μαριάννα Παυλίδου στην Αλεξανδρούπολη στο καφε μπιστρό "Ελεμεντο". Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των σπουδών Παιδαγωγικής της τέχνης, στην Ακαδημία Εικαστικών Τεχνών του Μονάχου, τον Δεκέμβριο του 1995, και για πρώτη φορά παρουσιάζεται σε έκθεση.Πρόκειται για 16 ασπρόμαυρα σχέδια με πινέλο και σινική μελάνη, στα οποία προστέθηκαν κείμενα, που παρουσιάζονται μαζί με τα σχέδια.
Είναι δυνατόν να ζωγραφίσει κανείς την ψυχή; Τι είναι η ψυχή μας και με ποιόν τρόπο εκφράζεται; Είναι η ενέργεια που έχουμε μέσα μας, οι καταστάσεις που βιώνουμε, τα συναισθήματα; Είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις της ζωής, προκειμένου να επιβιώσουμε;
¨Πριν ποζάρω μπροστά στον καθρέφτη για να αποτυπώσω καθημερινά και για 20 ημέρες την εξωτερική μου εικόνα, ένιωσα την ανάγκη να δώσω μορφή σε ένα κομμάτι του εσωτερικού μου κόσμου, της ψυχής μου¨, μας εξομολογείται η Μαριάννα Παυλίδου.
¨Δύσκολη απόπειρα, αφού αυτά είναι θέματα που δεν τα αγγίζει κανείς. Ωστόσο εγώ τόλμησα, καθώς πιστεύω πως μέσα μας δρουν ψυχικές ενέργειες, που είναι κοινές σε όλους μας, και ο καθένας μπορεί να αναγνωρίσει σε αυτά μια κατάσταση που την νιώθει κοντά του. Τα εικαστικά αποτελέσματα της έρευνάς μου μοιράζομαι μαζί σας σε αυτή την έκθεση, και νομίζω ότι αυτό θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για να συζητηθεί¨.
Μαζί με τον κύκλο σχεδίων με αυτό τον τίτλο, παρουσιάζονται και συμβολικές μορφές που εκφράζουν συναισθήματα, σχεδιασμένες με μολυβοκάρβουνο, το καλοκαίρι του 2010.
Το κυρίως μέρος της έκθεσης εκτέθηκε στην Artgallery, τον Φεβρουάριο του 2014, στην Αλεξανδρούπολη. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Ιουνίου 2015.

(Τηλ. επικοινωνίας, 6080837848)