Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Μιγιαήλοβιτς: «Είμαι περήφανος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου»

Αναμφίβολα το πρόσωπο του αγώνα της ομάδας του Έβρου στη Σερβία ήταν ο Νίκολα Μιγιαήλοβιτς. Ο Σέρβος ηγέτης του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, έκανε πράγματα και θαύματα στο γήπεδο, έχοντας απολογισμό 26 πόντους με το εκπληκτικό 25/44 τελειωμένες επιθέσεις και οδηγώντας τους συμπαίκτες του στην μεγάλη ανατροπή και νίκη.Ο αγώνας για τον Νικολα είχε την ξεχωριστή ιδιαιτερότητα ότι έπαιζε σε γήπεδο και κόντρα σε αντίπαλο της πατρίδας του. Αυτό όμως δεν τον απέτρεψε να τα δώσει όλα για τον Εθνικό. «Και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που πετύχαμε αυτή τη νίκη και μέσα μάλιστα στη Σερβία την πατρίδα μου. Είμαι περήφανος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Με τη συμπαράσταση του κόσμου μας την άλλη εβδομάδα στην έδρα μας θέλουμε να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια και να πανηγυρίσουμε την πρόκριση στην επόμενη φάση της ευρωπαϊκής διοργάνωσης» είπε μιλώντας στον Γιώργο Πανταζίδη για λογαριασμό της επίσημης σελίδας του ΜΓΣ Εθνικού στο διαδίκτυο.

Αναφορικά, με την εξέλιξη του παιχνιδιού, για τον Σέρβο ακραίο του Εθνικού, υπήρξαν ουσιαστικά δύο μέρη. «Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα δεν πήγαμε καλά, ήμασταν εκτός ρυθμού και κάναμε αρκετά λάθη, κάτι που εκμεταλλεύτηκε η Σπαρτακ. Στο δεύτερο όμως, ήμασταν ανώτεροι σε όλους τους τομείς, για αυτό και καταφέραμε και πετύχαμε την μεγάλη ανατροπή. Πολύ σημαντικό για αυτό ήταν ότι βελτιώσαμε πάρα πολύ την απόδοσή μας σε υποδοχή, σερβίς και μπλοκ. Ήταν από τα κλειδιά της επιτυχίας μας».

Ο αγαπημένος της Αλεξανδρούπολης Νίκολα θέλησε να στείλει και το μήνυμά του ενόψει ρεβάνς: «Η Σπαρτακ είναι μια ομάδα καλή, που μάχεται και δεν πρέπει να την υποτιμούμε. Πρέπει στη ρεβάνς να είμαστε σοβαροί , προσεκτικοί, αυτοί που πρέπει, για να ολοκληρώσουμε με επιτυχία το έργο μας. Η ομάδα μου, παιχνίδι με το παιχνίδι, εμφανίζεται βελτιωμένη και καλύτερη».