Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Νέα πρόκληση Πάγκαλου: Είμαι Ευρωπαίος, υπέρ της απώλειας κυριαρχίας

 O Θόδωρος Πάγκαλος εξέφρασε ανοιχτά την άποψη ότι είναι υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας. Σε συνέντευξη του στο γαλλικό ραδιόφωνο, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης αναφερόμενος στην ευρωπαϊκή επιτήρηση της Ελλάδας που προκύπτει από το νέο Μνημόνιο ήταν σαφής:

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», σημείωσε.
 Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».

Αχ καημένη μας πατρίδα...Ποιοι κρατάνε την τύχη σου