Από τις 6 μμ η εικόνα της ΕΡΤ θα πάψει να μεταδίδεται στο μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας, καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε να «ρίξει» και τον 2ο δορυφόρο που χρησιμοποιούσαν οι εργαζόμενοι για τη μετάδοση του προγράμματος.
"Κρατήστε τα ραδιόφωνα σας συντονισμένα στην συχνότητα των μεσαίων. Επικοινωνήστε με τους περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΑ που βρίσκονται στην περιοχή σας", καλούν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ.
Παράλληλα, εκφράζουν την ανησυχία, ότι η επιχείρηση του «μαύρου» θα συνοδευτεί με μια επιχείρηση εκκένωσης του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής αλλά και όλων των άλλων εγκαταστάσεων της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ καλούν την κοινωνία να σταθεί στο πλευρό τους "για να συνεχίσει να ακούγεται η αδέσμευτη φωνή του λαού από τις συχνότητες της ΕΡΤ".
Το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ θα συνεχίσει να μεταδίδεται διαδικτυακά από την ιστοσελίδα ertopen.com.
"Κρατήστε τα ραδιόφωνα σας συντονισμένα στην συχνότητα των μεσαίων. Επικοινωνήστε με τους περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΑ που βρίσκονται στην περιοχή σας", καλούν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ.
Παράλληλα, εκφράζουν την ανησυχία, ότι η επιχείρηση του «μαύρου» θα συνοδευτεί με μια επιχείρηση εκκένωσης του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής αλλά και όλων των άλλων εγκαταστάσεων της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ καλούν την κοινωνία να σταθεί στο πλευρό τους "για να συνεχίσει να ακούγεται η αδέσμευτη φωνή του λαού από τις συχνότητες της ΕΡΤ".
Το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ θα συνεχίσει να μεταδίδεται διαδικτυακά από την ιστοσελίδα ertopen.com.
