Το βόλει της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται ψηλά όχι μόνο στο καθαρά αγωνιστικό επίπεδο. Είναι πρωταγωνιστικό και από άποψη εμπορικής αξίας.
Η διοίκηση του Τ.Α.Α.Εθνικός Αλεξανδρούπολης εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την ανακοίνωση της έκθεσης της Sponsor Value που παρουσιάζεται κάθε χρόνο μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων για λογαριασμό του ΟΠΑΠ και που φέρνει τους συριανούς στην τρίτη θέση εμπορικότητας πίσω από τον Ολυμπιακό και τον Α.Ο.Φοίνικα Σύρου. Η ανακοίνωση:
“”Η ομάδα βόλλεϋ του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, η ομάδα με το τρίτο χαμηλότερο μπάτζετ στο Πρωτάθλημα, καταφέρνει να κλέβει τις εντυπώσεις
και να
πρωταγωνιστεί στη Μελέτη Χορηγικών Αποδόσεων, που πραγματοποίησε για λογαριασμό της ΕΣΑΠ η εταιρεία Sponsor Value!Η διοίκηση του Τ.Α.Α.Εθνικός Αλεξανδρούπολης εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την ανακοίνωση της έκθεσης της Sponsor Value που παρουσιάζεται κάθε χρόνο μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων για λογαριασμό του ΟΠΑΠ και που φέρνει τους συριανούς στην τρίτη θέση εμπορικότητας πίσω από τον Ολυμπιακό και τον Α.Ο.Φοίνικα Σύρου. Η ανακοίνωση:
“”Η ομάδα βόλλεϋ του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, η ομάδα με το τρίτο χαμηλότερο μπάτζετ στο Πρωτάθλημα, καταφέρνει να κλέβει τις εντυπώσεις
Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης κατά την αγωνιστική περίοδο 2013-14, είχε τη 2η καλύτερη τηλεθέαση στο Πρωτάθλημα με 199.580 άτομα, τη 2η καλύτερη βαθμολόγηση Event Index με 1,6 και την 3η καλύτερη Χορηγική Αξία με 256.715 €, αφήνοντας πίσω της ονόματα όπως τον ΠΑΟΚ, τον Άρης, την ΑΕΚ, τον Παναθηναϊκό και γενικότερα ομάδες με πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ από το δικό της!
Επίσης, η ομάδα μας είχε την πιο δυνατή έδρα του Πρωταθλήματος, με τους περισσότερους φιλάθλους ανά αγώνα, με αποκορύφωμα το παιχνίδι μας με τον Ολυμπιακό στις 21/12/2013.
Η δύναμη λοιπόν του Εθνικού αναγνωρίζεται και στον Εμπορικό και Χορηγικό τομέα και μετά από αυτά τα αποτελέσματα, οι Χορηγοί μας μπορούν να νιώθουν ακόμα πιο ασφαλείς και σίγουροι για την επιλογή τους να ενταχθούν στη μεγάλη μας οικογένεια!
Σας ευχαριστούμε πολύ… Η προσπάθεια συνεχίζεται!””